Ultrazvukový zvlhčovač vzduchu Levoit Classic 300S Smart 2v1



Video:




Zvlhčovač vzduchu Levoit Classic300S Smart 2v1 s aromaterapií využívá ultrazvukovou technologii. Díky vysokému výkonu i ve velice kompaktní velikosti pohodlně zvládne vylepšit vlhkost vzduchu v místnostech o velikosti až 47 m2. Nádrž na vodu disponuje objemem 6l a Levoit Classic300S vydrží v nepřetržitém provozu až 60 hodin. Oceníte vrchní plnění vodou, které je praktické a šetří váš čas. I přes vysoký výkon je zařízení extrémně tiché28db. Nebude vás tedy rušit při sledování TV ani při spánku. Model Classic300S Smart je možné ovládat přes chytré zařízení iOS nebo Android a hlasem také přes Google Assistent nebo Alexa.






  • Ultrazvukový zvlhčovač vzduchu Levoit Classic300S Smart 2v1



  • Technologie pro tichý režim a klidný spánek – hlučnost pouze 28 dB



  • Nádrž 6 l – pro velikost místnosti až 47m2 a provoz až 60 hodin



  • Nízká spotřeba energie



  • Přehledný LED displej



  • Kompatibilní s chytrými zařízeními Android, Apple (iOS), Amazon Alexa a Google Assistant



  • 6l nádrž na vodu – nepřetržitý provoz až 60 hodin (podle intenzity)



  • Pohodlné vrchní plnění



  • 360stupňová rotační hlavice



  • Aromaterapie – nádobka pro esence a aromatické vonné oleje






Tichý režim pro nerušené spaní



Konstrukčně byl použitý hydraulický ventilátor a provoz je díky němu velice tichý – 28dB. Nebude vás rušit ani při spaní. Budete moci nerušeně snít a zvlhčovač Levoit Classic300S Smart se postará o kvalitu a vlhkost vzduchu v místnosti podle vašich představ.






Ovládání na LED displeji nebo pomocí chytrých zařízení iOS, Android, Google a Alexa


Zvlhčovač vzduchu Levoit Classic300S Smart lze ovládat přímo na přehledném podsvíceném LED displeji nebo také přes aplikaci na chytrých zařízeních Apple nebo Android. Nebo si ho můžete dokonce připojit do svého Smart Home a ovládat hlasem přes Google Assistant nebo Amazon Alexa. Senzor vlhkosti zobrazuje vlhkost v reálném čase a v automatickém režimu tak okamžitě reaguje na změny vlhkosti. Vždy by se mělo jednat o rozmezí mezi 40 % až 60 %. Přes aplikaci si můžete informace kontrolovat nebo si své režimy plánovat.



Praktické vrchní plnění


Inteligentní zvlhčovač vzduchu Levoit Classic 300S se plní velice pohodlně z vrchu. Je to praktické, protože tradiční zvlhčovače se plní zespodu a manipulace s nádobami je u nich docela trápení a stojí zbytečně moc času a nervů.





Aromaterapie



Zvlhčovač Levoit Classic300S Smart 2v1 můžete použít také na provonění místností a vytvořit tak příjemnou relaxační atmosféru. Aromatické oleje se dávkují do samostatné nádobky, což je lepší a efektivnější způsob jejich aplikace. Éterické oleje mají blahodárné účinky na celé lidské tělo. Citrusové vůně osvěžují prostředí, levandule vám pomůže ke zklidnění těla a od stresu, eukalyptus zklidní bolest hlavy a máta uvolní horní cesty dýchací. Balení také obsahuje aromatické filtry a absorpční polštář.






6L nádrž pro provoz až 60 hodin na ploše až 47m2


Levoit Classic300S Smart disponuje 6l nádobou na vodu a s vysokým výkonem hravě pokryje místnosti do velikosti až 47m2. Maximální doba provozu je až 60 hodin v závislosti na použitém programu zvlhčovače, v průměru 36 hodin. Když voda dojde, zařízení se samo automaticky vypne, aby nedošlo k poškození a informuje vás také přes aplikaci v chytrém zařízení.





Vlhkost je důležitá i pro vaše květiny a rostliny


Stejně jako lidé, i rostliny potřebují správnou vlhkost, aby se jim dobře dařilo. Se zvlhčovačem Levoit Classic300S Smart 2v1 budou vaše květiny v dobré péči a skvělé kondici i během suchých období.









Prestižní ocenění Home Awards


Zvlhčovač vzduchu Levoit Classic300S Smart byl oceněn americkou cenou Home Awards jako nejlepší inteligentní zvlhčovač vzduchu 2021.




Balení



  • 1x Ultrazvukový zvlhčovač vzduchu Levoit Classic300S Smart

  • 3× aroma podložky (1 předinstalováno)

  • 2× Filtrační houby na vodní filtr (1 předinstalováno)

  • 1× čistící kartáč


Obrázky mohou být jen ilustrační.

Levoit Classic 300S - SMART Zvlhčovač vzduchu, modrý

  • Výrobce: LEVOIT
  • Kód výrobku: gmh8jnv
  • PartNumber: Classic 300S Blue
  • EAN: 0810043376754
  • Přidáno: 18.08.2022
  • Záruka: 24 měsíců
  • Hmotnost: 2,85kg
  • Recyklační poplatek: 1 Kč
  • Dodavatelský sklad: 7 ks
  • Předpokládané dodání: 3-5 dní
  • Cena s DPH: 2 905 Kč

  • Cena bez DPH: 2 400,8 Kč

Funkční a výkonnostní cookies

Jedná se o soubory, které jsou bezprostředně zapotřebí k zajištění základních funkcí webové stránky, případně vylepšují a zefektivňují funkce webových stránek. Funkční soubory cookie umožňují např. funkci nákupního košíku či průběžné ukládání objednávkového formuláře. Část těchto cookies je vzhledem ke své podstatě a účelu povolena i bez souhlasu neboť jsou nezbytné pro základní fungování eshopu. Cookies, které přidávají dodatečné funkce např. zapamatování si v minulosti vybrané předvolby nebo urychlení požadavku, se tímto tlačítkem vypnou. Tím se vypnou i některé dodatečné funkce.

Statistické cookies

Pro analýzu návštěvnosti používáme cookies Google Analytics. Cookies Google Analytics nám umožňují generovat statistiky a přehledy návštěvnosti vč. používání různých prvků, které nám pomáhají při tvorbě našich internetových stránek. Google převádí a ukládá Cookies na serverech ve Spojených státech. Vypnutím tohoto nastavení si zvolíte anonymizaci IP adresy. Google anonymizuje (v případě členských států Evropské unie) a rovněž dalších stran Dohody o Evropském hospodářském prostoru posledních osm čísel IP adresy. Pouze ve výjimečných případech je zasílána a ukládána celá IP adresa na servery Google v USA. Google používá tyto informace jako zástupce poskytovatelů webových stránek pro analýzu toho, jak webové stránky používáte. Pro provozovatele internetových stránek/aplikací připravuje zprávy o aktivitě návštěvníků na stránkách a poskytuje jim s tímto související služby, týkající se většiny aktivit návštěvníků na webu. Google nespojuje Vaši IP adresu s jinými osobními údaji, které Google shromažďuje.

Marketingové cookies

Shromažďují osobní údaje o uživateli z marketingového hlediska. Např. shromažďují informace za účelem přizpůsobení nabízené reklamy zájmům zákazníka, propojení se sociální sítí atd..